დაგვირეკეთ 2 33 00 00 ან 110000 ფიზიკური პირებისთვის ბიზნეს კლიენტებისთვის ვაკანსიები
  • ინტერნეტი
    • პაკეტები
    • სპეციალური შეთავაზებები
    • დაფარვის ზონა
    • დამატებითი მომსახურებები
      • STOP სერვისი
      • შიდა ქსელის რეორგანიზაცია
    • როგორ ჩავრთო
    • ხელშეკრულებები
  • ტელევიზია
    • პაკეტები
    • სპეციალური შეთავაზებები
    • დამატებითი მომსახურებები
      • STOP სერვისი
      • პულტის შეკვეთა
    • როგორ ჩავრთო
    • ხელშეკრულებები
  • სახლის ტელეფონი
    • პაკეტები
    • საერთაშორისო ზარები
    • VIP ნომრები
    • ინდექსები
    • დამატებითი მომსახურებები
      • ტელეფონის დამატებითი მომსახურებები
      • STOP სერვისი
    • როგორ ჩავრთო
    • ხელშეკრულებები
  • აქციები
    • ორმაგი შეთავაზება
  • კონტრაქტის დადასტურება
  • გადახდა
  • ავტორიზაცია

FAQ

ინტერნეტი
როგორ გავხდე "ახალი ქსელების" აბონენტი?
  • შეავსეთ ონლაინ განაცხადი 
  • დაგვიკავშირდით  11 00 00  ან 0800 00 50 50 ;
  • მობრძანდით სერვის ცენტრში 
რა დროა საჭირო განაცხადიდან მომსახურების მიღებამდე ?
  • ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება მოგეწოდებათ ხელშეკრულების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღისა.
ფასიანია თუ არა ინტერნეტის ინსტალაცია?
  • ფიზიკური პირებისთვის ინსტალაცია უფასოა, იურიდიული პირებისთვის ფასიანი.
შემიძლია თუ არა შევიძინო მოდემი?
  • სურვილის შემთხვევაში, შეგიძლიათ  შეიძინოთ  თქვენსა და ჩვენს  შორის გაფორმებული მიღება-ჩაბარების აქტში მითითებული ჩვენი კუთვნილი მოწყობილობა.
დამიკომპენსირდება თუ არა ტექნიკური პრობლემით გამოწვეული შეფერხება ?
  • ხელშეკრულებით განსაზღვრული მომსახურებ(ებ)ის არასრულად ან/და ხარვეზებით მიწოდების შემთხვევაში, მიუწოდებელი/ხარისხისთვის შეუსაბამო მომსახურების საფასურის დაკომპენსირება მოხდება თქვენს მიერ გადასახდელი მომდევნო თვის საფასურიდან.
  • მომსახურების შეწყვეტის/შეფერხების დრო ითვლება თქვენს მიერ ჩვენთან შეტყობინების მომენტიდან მის აღმოფხვრამდე დროის მონაკვეთით.
  • თქვენ უფლებამოსილი ხართ მომსახურებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი ინფორმაცია მიიღოთ ცხელი ხაზის საშუალებით.
რა შემთხვევაში უქმდება მომსახურების ხელშეკრულება?
  •  ხელშეკრულება უქმდება თუ მომსახურების შეჩერებიდან 45 დღის ვადაში არ გადაიხდით თქვენს მიერ არჩეული ინტერენტ პაკეტის ღირებულების სრულ თანხას და ხელახალი ჩართვის საფასურს - 1 ლარს.
როგორ ვისარგებლო „სტოპ სერვისით“?
  • მომსახურების „სტოპ სერვისი” აქტივაცია შესაძლებელია პირადი კაბინეტიდან;
  • ან დაგვიკავშირდით ნომერზე  11 0000 ან  0 800 00 50 50;
  • ან  მიმართოთ სერვის-ცენტრს.

სტოპ სერვისის შესახებ დამატებით ინფორმაციას ნახავ აქ:

რა არის IP მისამართი?

IP-ლოკალურ ქსელში ან ინტერნეტში ჩართული მოწყობილობის (როგორც წესი კომპიუტერი) უნიკალური იდენტიფიკატორი (მისამართი).

რა შემთხვევაში ხდება მომსახურების შეჩერება?
  • თუ ანგარიშზე არ ირიცხება დადებითი ნაშთი, მომსახურება შეგიჩერდებათ პაკეტის სრული ღირებულების და ხელახალი ჩართვის საფასურის გადახდამდე.
როგორ გავიგო რა სიჩქარით მომეწოდება ინტერნეტი?
  • ინტერნეტის სიჩქარის გასაზომად გამოიყენეთ საიტი -  http://speedtest.ge/.
რა არის ხელისშემშლელი პირობები WIFI სიგნალის მისაღებად?
  • დიდი მანძილი Wifi-სიგნალის გადამცემ მოწყობილობასა და მიმღებ მოწყობილობის შორის;
  • Wifi მოწყობილობის მონტაჟი  არასწორად შერჩეულ ადგილას.
  • კედლები, კარებები, კარადა, მინა, ავეჯი, სარკე, რადიო, ტელეფონი, ელექტრო ღუმელი, მეზობლების WiFi მოწყობილობები და სხვა ყველა ის მოწყობილობები, რომლებიც მუშაობენ რადიო სიხშირით.
ტელევიზია
როგორ მოვიქცე ტექნიკური პრობლემის შემთხვევაში?
  •    მომსახურების შეწყვეტის/შეფერხების შემთხვევაში დაგვიკაშირდით ნომერზე :11 00 00 ან 0 800 00 50 50;
შესაძლებელია თუ არა ერთზე მეტი ტელევიზორის ჩართვა ?
  • ერთ აბონენტს (ერთ ნომერზე) შეუძლია მაქსიმუმ 3 ტელევიზორით სარგებლობა;
რომელი თემატური პაკეტების ჩართვა არის შესაძლებელი?
  • კინო
  • საბავშვო
  • შემეცნებითი
  • საინფორმაციო
  • მუსიკა
  • გასართობი
  • სეტანტა სპორტი 
  • ივი

დეტალური ინფორმაცია იხილეთ აქ:

 თემატური პაკეტების  აქტივაცია შესაძლებელია ვებ გვერდის მეშვეობით ( პირადი კაბინეტი ) ან დაგვიკავშირდით : 11 0000 ან  0 800 00 50 50;

როგორ ჩავრთო "ახალი ქსელების" მაუწყებლობა?
  • მოთხოვნა დააფიქსირეთ ნომერზე : 11 00 00  ან 0800 00 50 50 
  • ან მობრძანდით სერვის ცენტრში 
რა დროა საჭირო განაცხადიდან მომსახურების მიღებამდე ?
  • მომსახურების მიღება ხორციელდება ხელშეკურლების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღის ვადაში.
ფასიანია თუ არა ტელევიზიის ინსტალაცია?
  • ტელევიზიის ინსტალაცია უფასოა იმ ფიზიკური პირებისთვის, რომლებიც სარგებლობენ  ჩვენი ინტერნეტით.
  • იურიდიული პირებისთვის და სხვა ქსელის ინტერნეტ აბონენტებისთვის ინსტალაცია ფასიანია.
ტელეფონი
როგორ შევავსო ბალანსი ?
  • ონლაინ ვებ-გვერდიდან  www.ak.ge, მთავარ მენიუში იპოვეთ კატეგორია "გადახდა" და შეიყვანეთ აბონენტის ნომერი.
  • ნებისმიერი ბანკის ინტერნეტ და მობაილ ბანკინგის მეშვეობით;
  • ნებისმიერი სწრაფი გადახდის აპარატებიდან; 
რა დამატებით სატელეფონო მომსახურებას გვთავაზობთ ?
  • დამატებითი მომსახურებების შესახებ სრულ ინფორმაციას ნახავ აქ
  • დამატებითი მომსახურების გასააქტიურებლად დაგვირეკეთ: 11 0000 ან 0 800 00 50 50;
რა დროა საჭირო, რომ გავხდე „ახალი ქსელების“ აბონენტი?
  •    სტანდარტული მომსახურება მოგეწოდებათ ხელშეკრულების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 15 სამუშაო დღის ვადაში;
ფასიანია თუ არა ტექნიკური სამსახურის გამოძახება
  • ტექნიკური სამსახურის გამოძახება უფასოა;
როგორ შევცვალო მიმდინარე პაკეტი ?
  • პაკეტის შეცვლაზე მოთხოვნის დაფიქსირება  შესაძლებელია ვებ-გვერდიდან www.ak.ge , პირადი კაბინეტის გამოყენებით.
  • ან დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 0800 00 50 50;
როგორ მივიღო სატელეფონო საუბრების დეტალური ამონაწერი?
  • სატელეფონო საუბრის დეტალური ამონაწერის მისაღებად საჭიროა სერვის-ცენტრში ვიზიტი, რომლის დროსაც თან უნდა იქონიოთ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი. 
  • გაითვალისწინეთ, რომ ამონაწერის მისაღებად აუცილებელია სატელეფონო ნომერი გაფორმებული იყოს თქვენს სახელზე.
როგორ შევამომწმო მიმდინარე ბალანსი/დავალიანება?
  • მიმდინარე ბალანსის/დავალიანების შემოწმება შესაძლებელია ვებ-გვერდზე ავტორიზაციის შემდეგ პირადი კაბინეტიდან. 
  • ან ავტორიზაციის გარეშე, ვებ-გვერდზე მთავარ მენიუში იპოვეთ კატეგორია "გადახდა", შეიყვანეთ აბონენტის ნომერი და შეამოწმეთ ბალანსი;
  • ან დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 08 00 00 50 50; 
როდის უნდა გადავიხადო დავალიანება, რომ არ შემიჩერდეს მომსახურება?
  •     სატელეფონო მომსახურების დავალიანების გადახდა  უნდა მოხდეს  არაუგვიანეს მიმდინარე თვის 6 რიცხვისა;
რა შემთხვევაში უქმდება მომსახურების ხელშეკრულება?
  •   გადაუხდელობის გამო მომსახურების ცალმხრივად შეჩერებიდან 90 დღის განმავლობაში თუ არ დაფარავთ დავალიანებას და ხელახლი ჩართვის საფასურს - 1 ლარს, მომსახურების ხელშეკრულება უქმდება გაუქმდება.
როგორ გადავიფორმო ნომერი ჩემ სახელზე?
  • ნომრის გადაფორმებისთვის საჭიროა სერვის-ცენტრში ვიზიტი;
  • პირობების დასაზუსტებლად დაგვიკავშირდით 1100 00 ან 0 800 00 50 50;
როგორ დავრეკო საზღვარგარეთ?
  • აკრიფეთ საერთაშორისო გამსვლელი კოდი -  10 65 00, ქვეყნის კოდი, ქალაქის კოდი და აბონენტის ნომერი. 
როგორ გავიგო საერთაშორისო ქვეყნების კოდები და ტარიფები?
  •  საერთაშორისო ქვეყნების კოდების და ტარიფების შესახებ  ინფორმაცია იხილეთ www.ak.ge 
  • მთავარი მანიუ სახლის ტელეფონი   საერთაშორისო ზარები
რას ნიშნავს ზარი შიდა ქსელში?
  •    ზარი, რომელიც ხორციელდება  "ახალი ქსელების" სატელეფონო მომსახურების 2 აბონენტს შორის. 
დაგვიმეგობრდი

კომპანიის შესახებ

  • ჩვენს შესახებ
  • სერვის ცენტრები
  • დაფარვის ზონა
  • ინდექსები
  • წესები და პირობები
  • F.A.Q.
  • ვაკანსიები

სასარგებლო ინფორმაცია

  • სიახლეები
  • როგორ გავხდე აბონენტი
  • ხელშეკრულებები
  • საჩივრის განხილვა
  • ოფერტა
  • საგანგებო ნომრები
  • აპარატურის და ქსელის ტექ. მახასიათებლები
  • პერსონალურ მონაცემთა დაცვის პოლიტიკა

ბიზნეს კლიენტებისთვის

  • ტარიფები
  • განაცხადის ფორმები
  • როგორ ჩავერთო

საკონტაქტო ინფორმაცია

logo

2 33 00 00 ან 110000
ანა პოლიტკოვსკაიას #42, თბილისი
corporate@ak.ge
© Copyright 2022.ახალი ქსელები. All Rights Reserved
Created by MRG mrg logo