FAQ
ინტერნეტი- შეავსეთ ონლაინ განაცხადი
- დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 0800 00 50 50 ;
- მობრძანდით სერვის ცენტრში
- ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება მოგეწოდებათ ხელშეკრულების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღისა.
- ფიზიკური პირებისთვის ინსტალაცია უფასოა, იურიდიული პირებისთვის ფასიანი.
- სურვილის შემთხვევაში, შეგიძლიათ შეიძინოთ თქვენსა და ჩვენს შორის გაფორმებული მიღება-ჩაბარების აქტში მითითებული ჩვენი კუთვნილი მოწყობილობა.
- ხელშეკრულებით განსაზღვრული მომსახურებ(ებ)ის არასრულად ან/და ხარვეზებით მიწოდების შემთხვევაში, მიუწოდებელი/ხარისხისთვის შეუსაბამო მომსახურების საფასურის დაკომპენსირება მოხდება თქვენს მიერ გადასახდელი მომდევნო თვის საფასურიდან.
- მომსახურების შეწყვეტის/შეფერხების დრო ითვლება თქვენს მიერ ჩვენთან შეტყობინების მომენტიდან მის აღმოფხვრამდე დროის მონაკვეთით.
- თქვენ უფლებამოსილი ხართ მომსახურებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი ინფორმაცია მიიღოთ ცხელი ხაზის საშუალებით.
- ხელშეკრულება უქმდება თუ მომსახურების შეჩერებიდან 45 დღის ვადაში არ გადაიხდით თქვენს მიერ არჩეული ინტერენტ პაკეტის ღირებულების სრულ თანხას და ხელახალი ჩართვის საფასურს - 1 ლარს.
- მომსახურების „სტოპ სერვისი” აქტივაცია შესაძლებელია პირადი კაბინეტიდან;
- ან დაგვიკავშირდით ნომერზე 11 0000 ან 0 800 00 50 50;
- ან მიმართოთ სერვის-ცენტრს.
IP-ლოკალურ ქსელში ან ინტერნეტში ჩართული მოწყობილობის (როგორც წესი კომპიუტერი) უნიკალური იდენტიფიკატორი (მისამართი).
- თუ ანგარიშზე არ ირიცხება დადებითი ნაშთი, მომსახურება შეგიჩერდებათ პაკეტის სრული ღირებულების და ხელახალი ჩართვის საფასურის გადახდამდე.
- ინტერნეტის სიჩქარის გასაზომად გამოიყენეთ საიტი - http://speedtest.ge/.
- დიდი მანძილი Wifi-სიგნალის გადამცემ მოწყობილობასა და მიმღებ მოწყობილობის შორის;
- Wifi მოწყობილობის მონტაჟი არასწორად შერჩეულ ადგილას.
- კედლები, კარებები, კარადა, მინა, ავეჯი, სარკე, რადიო, ტელეფონი, ელექტრო ღუმელი, მეზობლების WiFi მოწყობილობები და სხვა ყველა ის მოწყობილობები, რომლებიც მუშაობენ რადიო სიხშირით.
- მომსახურების შეწყვეტის/შეფერხების შემთხვევაში დაგვიკაშირდით ნომერზე :11 00 00 ან 0 800 00 50 50;
- ერთ აბონენტს (ერთ ნომერზე) შეუძლია მაქსიმუმ 3 ტელევიზორით სარგებლობა;
- კინო
- საბავშვო
- შემეცნებითი
- საინფორმაციო
- მუსიკა
- გასართობი
- სეტანტა სპორტი
- ივი
დეტალური ინფორმაცია იხილეთ აქ:
თემატური პაკეტების აქტივაცია შესაძლებელია ვებ გვერდის მეშვეობით ( პირადი კაბინეტი ) ან დაგვიკავშირდით : 11 0000 ან 0 800 00 50 50;
- მოთხოვნა დააფიქსირეთ ნომერზე : 11 00 00 ან 0800 00 50 50
- ან მობრძანდით სერვის ცენტრში
- მომსახურების მიღება ხორციელდება ხელშეკურლების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღის ვადაში.
- ტელევიზიის ინსტალაცია უფასოა იმ ფიზიკური პირებისთვის, რომლებიც სარგებლობენ ჩვენი ინტერნეტით.
- იურიდიული პირებისთვის და სხვა ქსელის ინტერნეტ აბონენტებისთვის ინსტალაცია ფასიანია.
- ონლაინ ვებ-გვერდიდან www.ak.ge, მთავარ მენიუში იპოვეთ კატეგორია "გადახდა" და შეიყვანეთ აბონენტის ნომერი.
- ნებისმიერი ბანკის ინტერნეტ და მობაილ ბანკინგის მეშვეობით;
- ნებისმიერი სწრაფი გადახდის აპარატებიდან;
- დამატებითი მომსახურებების შესახებ სრულ ინფორმაციას ნახავ აქ
- დამატებითი მომსახურების გასააქტიურებლად დაგვირეკეთ: 11 0000 ან 0 800 00 50 50;
- სტანდარტული მომსახურება მოგეწოდებათ ხელშეკრულების გაფორმებიდან არაუგვიანეს 15 სამუშაო დღის ვადაში;
- ტექნიკური სამსახურის გამოძახება უფასოა;
- პაკეტის შეცვლაზე მოთხოვნის დაფიქსირება შესაძლებელია ვებ-გვერდიდან www.ak.ge , პირადი კაბინეტის გამოყენებით.
- ან დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 0800 00 50 50;
- სატელეფონო საუბრის დეტალური ამონაწერის მისაღებად საჭიროა სერვის-ცენტრში ვიზიტი, რომლის დროსაც თან უნდა იქონიოთ პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი.
- გაითვალისწინეთ, რომ ამონაწერის მისაღებად აუცილებელია სატელეფონო ნომერი გაფორმებული იყოს თქვენს სახელზე.
- მიმდინარე ბალანსის/დავალიანების შემოწმება შესაძლებელია ვებ-გვერდზე ავტორიზაციის შემდეგ პირადი კაბინეტიდან.
- ან ავტორიზაციის გარეშე, ვებ-გვერდზე მთავარ მენიუში იპოვეთ კატეგორია "გადახდა", შეიყვანეთ აბონენტის ნომერი და შეამოწმეთ ბალანსი;
- ან დაგვიკავშირდით 11 00 00 ან 08 00 00 50 50;
- სატელეფონო მომსახურების დავალიანების გადახდა უნდა მოხდეს არაუგვიანეს მიმდინარე თვის 6 რიცხვისა;
- გადაუხდელობის გამო მომსახურების ცალმხრივად შეჩერებიდან 90 დღის განმავლობაში თუ არ დაფარავთ დავალიანებას და ხელახლი ჩართვის საფასურს - 1 ლარს, მომსახურების ხელშეკრულება უქმდება გაუქმდება.
- ნომრის გადაფორმებისთვის საჭიროა სერვის-ცენტრში ვიზიტი;
- პირობების დასაზუსტებლად დაგვიკავშირდით 1100 00 ან 0 800 00 50 50;
- აკრიფეთ საერთაშორისო გამსვლელი კოდი - 10 65 00, ქვეყნის კოდი, ქალაქის კოდი და აბონენტის ნომერი.
- საერთაშორისო ქვეყნების კოდების და ტარიფების შესახებ ინფორმაცია იხილეთ www.ak.ge
- მთავარი მანიუ სახლის ტელეფონი საერთაშორისო ზარები
- ზარი, რომელიც ხორციელდება "ახალი ქსელების" სატელეფონო მომსახურების 2 აბონენტს შორის.